[linux] Kernel 2.6.8.1 MIPS - uprava firmware

Jozef Martiniak jozo na megacrew.org
Pátek Únor 12 16:48:51 CET 2010

cau,

A mas v kerneli zapnutu podporu MS DOS partition tables ak ma ten USB kluc
viac particii ?

aak ti to ani tak nepojde tak sem pastni cely boot log...

Dňa piatok 12 Február 2010 Kocur napísal: