[linux] Hromadna korespondencia - Rozosielanie Emailov

Úterý Leden 19 16:34:19 CET 2010

On 19.01.10 13:48, Kocur wrote:
> no ..ja si tazko mozem vyberat ci ty uzivatelia ten mail chcu, alebo
> nechcu... kedze sa jedna o "servisnu akciu" na motorove vozidla. a proste
> musis stiahnut majitelov vozidiel XY nas5 do servisu.
>
> Ty ktory pozitivne zareaguju na mail, sa tym padom uz automaticky
> objednaju na prehliatku, ty ktory nie, budu musiet byt kontaktovany
> klasickou postou. v konecnom dosledku ide o setrenie nakadov.
>
> Mne su mozne hrozby rozosielania takychto emailov zname...
> ale tie tu proste niekto chapat nechce.

ludia maju tendenciu pochopit, ked dobre vysvetlis priciny, preco to
potrebujes a sposob akym si dospel k navrhovanemu rieseniu :)

> Cize ak dobre chapem rady, Mailman je mozne pouzit na takuto sluzbu.
> Ked ho nakrmim prislusnymi adresami.
>
> (povodny zoznam mal az 40tis. kontaktov, ja som ho uz dokazal zosekat pod
> 10tis.)

softy pre spravu mailing listov su dobre vo vyhadzovani nefunkcnych adries
ale v tomto pripade budes asi chciet vediet aj o deaktivovanych adresach

--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
WinError #98652: Operation completed successfully.