[linux] sun ray software, webadmin

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pátek Březen 19 09:39:48 CET 2010

On Fri, Mar 19, 2010 at 09:30:15AM +0100, Ing. Rudolf Kollar wrote:
> Dolezite poucenie do buducnosti: nie vzdy nova verzia je dobre riesenie.
>
> Po nainstalovani tomcat5.5, mi sun ray web admin zacal pracovat.

Som rad, ze to pomohlo.

Tu ide hlavne o to, co je oficialne podporovane. Akakolvek zmena oproti
oficialne podporovanej konfiguracii je potencialne riziko. A v takomto
pripade nepomoze ani pripadny oficialny support. Jednoducho pouzivas
nepodporovane riesenie, sorry. Nainstaluj podporovane a potom ti
pomozeme. (To nie je kritika, len vysvetlenie, ako to funguje.)

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |