[linux] samba - vymena servra a povodne PC stanice

Pavol Ivan pali na invest-sala.sk
Středa Květen 26 11:15:44 CEST 2010

Zdravim,.....

vie mi niekto poradit v probleme

mam stary server a SAMBu a k nej pripojene PC stanice ktore profiluju

a teraz chcem vymenit server za novy aj sambu
vsetky veci ako smbpasswd aj smb.conf som skopiroval na novy server

ale chcel by som sa vyhnut generovaniu novych profilov chcel by som dosiahnut aby sa
dokazali pouzit tie profilovania co mam na PC stanciach

na novom servri mam vsetky nastavenia identicke ako boli aj na starom servri

uz raz som takuto vec robil ale nevedel som dosiahnut aby sa pouzili povodne profilovania

vie niekto poradit
dik