[linux] LDAP + NSS + PAM + DOVECOT + POSTFIX

Marek Zima zima na zimas.sk
Pondělí Listopad 29 11:43:18 CET 2010

Sak to ...

... len skoda, ze mi to trvalo 6 hodin, kym som na to prisiel ;(
prehadzoval som LDAP, NSS, PAM a netusil som, ze kde to viazne ...

No nic. Vdaka.

---
Ing. Marek Zima
e-mail: zima na zimas.sk