[linux] LDAP + NSS + PAM + DOVECOT + POSTFIX

Ing. Ján ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Pondělí Listopad 29 11:38:30 CET 2010

Ahoj,

On Mon, Nov 29, 2010 at 11:26:16AM +0100, Marek Zima wrote:
> Tak preinstaloval som aj PAM aj NSS ... a aj NSCD!!!
>
> A vsetko funguje s tymi konfigurakmi ako som mal.
> Ono to prestalo fungovat z nicoho nic ... a preto mam podozrenie na NSCD!!!
>
> Uvidim, ked sa to znova stane, tak sa najprv pozriem na NSCD ... mozno pri tom pocte USERov v LDAPe mu default hodnoty cache nestacia.
> Musim sa na to pozriet ... resp. to skusit vypnut.

ja som mal tiez parkrat s nscd problem, on totis cacheuje aj neexistujuce
zaznamy. Stalo sa mi, ze som vytvoril usera v mysql (pouzivam libnss-mysql)
a v systeme este nebol. Mozes skusit restartnut sluzbu nscd, tym sa
vyprazdni cache, pripadne existuje moznost to urobit aj cez prikazy nscd.

			SAL