[linux] Hlasenie pokusu o ziskanie neautorizovaneho pristupudosystemu

Vlcko Tlcko vlkcko na gmail.com
Pátek Duben 15 17:14:33 CEST 2011

spojil som sa s ludmi z *CSIRT.SK a dostal som pozitivnu odpoved, ze ak ide
o providera , alebo sa to co i len okrajovo dotyka verejneho sektora
napr. je to sice privatny server, ale firma poskytuje sluzby pre verejny
sektor tak su ochotny a dokonca schopny zablokovat uvedenu ip (rozsah)
pretoze maju dohody s
sk-nic a ripe
*