[linux] Hlasenie pokusu o ziskanie neautorizovaneho pristupudosystemu

dxr dxr na zoznam.sk
Pátek Duben 15 12:39:32 CEST 2011

Mne to neda sa neopytat ...
Ako si to predstavujes ze to budes hlasit (technicke prevedenie)

rucne/manualne  - ako dlho ta to bude bavit ?
automaticky - ako dlho to bude bavit prijemcu budes spammer(CSIRT)  ved
tych utokov su na server su desiatky az stovky

automatizovane moc riesit nema asi vyznam kedze su botnetove
cieleny najprv co z toho ze budes mat IPcku pripadne CZ/SK ISP uz vidim
ako sa pretrne
(ako ked som riesil jednu slovensku IP kde som aj vedel kto odtial robi
neplechu prislo mi max
thank email - ze dakujeme za upozornenie a ze budu majitela boxu
informovat nic sa nevyriesilo)

co je mozno uzitocnejsie je robit statistiku country/ISP odkial utoky
prichazdaju a nasledne venovat vacsiu pozornost
updatom a pripadnym penetracnym testom ale styl bububu nahlasil som bude
pokoj mno to nebude k nicomu
jedine ze by si chcel hranit chrbat ved ty si na to upozornil a za skodu
ktoru sposobil niekto svojou necinnostou nenesies vinu.
ale to uz je skor o pravnej stranke problemu (zmluva a tak)