[linux] Sunray klient -zly update firmwaru

Ing. Rudolf Kollar rudolf.kollar na ku.sk
Úterý Červen 7 12:53:37 CEST 2011

Zdravim vsetkych.

Podarila sa mi jedna uzasna vec. Pocas updatu SunRay 270 som kopol do elektrickeho kabla a vypol som ho. Samozrejme ze klient nejde resp. sietovka svieti, zelena diodka signalizujuca zapnutie svieti ale to je vsetko. A este obcas to preblikne.

Na googli som nenasiel nic ohladom nejakeho recovery. Nepoznate nejaky postup ako obnoviť firmwarena Sunray270? Nerad by som on prisiel lebo je to sikovny klient.

Napadlo ma ze klient ma seriovy vstup tak cez ten sa nejak dostat a spravir recovery ale moc mi to nejde.

Diki za vsetky napady, hlavne za tie co pomozu. :D

Rudo