[linux] Aky filesystem pouzit? (bolo: Rychlost software RAIDu na Debiane)

Pátek Únor 3 11:47:58 CET 2012

On 02.02.12 11:41, rabgulo wrote:
>Osobne dávam prednosť ext4 (dnes už je, podľa môjho skromného názoru,
>vhodný fs na ostré nasadenie). Ale na väčšine serverov vo firme, kde
>pracujem, je reiserfs a nemôžem nadávať. Tento fs zvláda aj veľmi
>náročné podmienky (množstvo malých súborov, takmer plný disk a ono to
>fičí akoby nič). Ext4 narozdiel od reiserfs pri zaplnení trocha
>znižuje svoj výkon (aspoň ja mám ten pocit z HDD na mojom osobnom
>PC). Xfs som neskúšal, takže neviem obejktívne zhodnotiť, ale testy
>na nete hovoria, že je to dobrý fs, porovnatelný s ext4, avšak xfs
> [...]

posla mojich skusenosti mal prave reisersfs vacsiu reziu, mas opacne
skusenosti?
(predpokladam ze hovoris o reisersfs 3 nie 4, ten je tiez len beta).

--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
Saving Private Ryan...