[linux] Atypické zálohovanie

Juraj Remenec remenec na gmail.com
Čtvrtek Listopad 21 05:48:18 CET 2013

Asi to tak aj spravim. Bo toto takto nejde. Ja mam s WD Red na linuxovom
soft raid 1 vykonostne problemy. Vratane Qnapu. Kym bol disk sam bez raidu
vsetko ficalo. Ako nahle som dal druhy a uspesne sa synchronizovalo su
rychlosti ukladania na pole niekde nna urovni cca 11MB/s. S inymi diskami
(WD Blue) mi to nerobi. Ale REDka pravidelne... .
Mozno to nikoho na tom Qnape az tak neserie ale na pc masine ie to o hubu.
J.
Dňa 20.11.2013 20:41 používateľ "Matus UHLAR - fantomas" <uhlar at fantomas.sk>
napísal: