[linux] Web security test

Jozef Reisinger jozef.reisinger na gmail.com
Sobota Únor 8 21:25:32 CET 2014

Ahoj,

pouzival som OWASP Testing Guide [1] a Owasp Top Ten [2]. Nie su to
aplikacie ale uzitocne navody ako skontrolovat bezpecnost webovej
aplikacie.

[1] https://www.owasp.org/index.php/Category:OWASP_Testing_Project
[2] https://www.owasp.org/index.php/Category:OWASP_Top_Ten_Project