[linux] Web security test

Ing. Rudolf Kollar rudolf.kollar na ku.sk
Úterý Únor 4 20:26:47 CET 2014

Zdravim konferu.

Hladam nejaku utilitku pre linux (v nudzi aj windows :) ), ktora by mi otestovala webstranku a ukazala mi bezpecnostne chyby na stranke (sql injections a pod).
Na webe ich je dost, ale zaujimaju ma nejake vase osobne skusenosti.

Nejde mi o nejake hackovanie ale som spravca firemneho servera s vecsim poctom virtualhost stranok. Mali sme zopar bezpecnostnych incidentoch a je dobre to oscanovat a upozornit majitelov(tvorcov) stranok na pripane chyby alebo nedostatky alebo pripadne silnejsie zabezpecit server ako taky (server je ubuntu 8.04 + apache).

Rudolf