[linux] vhodny dns server pre organizaciu

Martin Kyrc martin.kyrc na gmail.com
Úterý Říjen 6 21:39:45 CEST 2015

dakujem riki za tip(y). oddelit autoritativny od rekurzora je v celku
rozumne riesenie, hoc len nad roznymi procesmi (priznam, nenapadlo ma).
dnsdist je to co potrebujem. prilis vysoky performance vzhladom na
prepokladany ucel nebude potrebny, tak mam na vyber :).

este raz dik,
mk