[linux] sk-spell hlada novy domov

ZdPo Ster zdposter na gmail.com
Neděle Září 13 20:55:53 CEST 2020

Vďaka SALovi sa migracia podarila https://spell.linux.sk/  (a funguje aj
stara adresa https://www.sk-spell.sk.cx/)

Potrebná je ešte pomoc pri úprave kódu online slovníkov (
http://spell.linux.sk/slovniky/). Pôvodná aplikácia
https://github.com/glosswordteam/Glossword už roky nedostala officialny
upgrade a začína byť problém pri nových verziách php. Žiaľ podobnú
opensource web aplikáciu som nenašiel, takže by zostáva len možnosť upraviť
existujúci kód (alebo napísať novú ;-) )
Potrebujem podporu pre php 7.3 a vyššiu. Aktuálne hlásené chyby sú napr.
preg_replace(): The /e modifier is no longer supported
PHP Deprecated:  Methods with the same name as their class will not be
constructors in a future version of PHP;

Ak by bol ochotný niekto pomôcť, nech kontaktuje priamo mňa - dám k
dispozícií kópu db a aktuálny kód...

Zdenko