[Linuxfest] Linuxfest , navrh na program

PAtrik patrik.pomichal na gmail.com
Středa Duben 4 14:58:43 CEST 2007

Zdravim vsetkych!

> (neviem kolko vas tu uz je:)

mno ty a ja, eMDi, Tomas, samo, tomolc... takze minimalne 6 ;)

> chystam sa napisat tlacovu spravu o linuxfeste, ktory by sme chceli
> mavat niekolkokrat do roka v Bratislave.

super, mozem zabezpecit zverejnenie na Inet.sk

> dve casti, jedna pasivna (prednasky), druha aktivna (vid dole)
prednasky pasivne? tak pre koho ako :D

>     a) moznost priniest pc/laptop a danemu cloveku sa nainstaluje ta
> dana distrubucia ktoru si bud prinesie alebo nam da par dni pred akciou
> vediet o co by mal zaujem. V pripade, ze bude chcet mat typek dualboot,
> cize aj XPcko, nainstalujeme mu to tam stym iba ked bude mat fakturu od
> kupy windowsu, original medium, pripadne original kluc v inom pripade nie.

no tak to neviem ci nie je velmy prisna poziadavka. mozno je vela ludi
ktory by migrovali na linux lebo win maju kradnuty a chcu vyhnut
neprijemnostiam. mne pripada podmienenie instalacie linuxu kupou win
dost divne

>    d) stretnutie lokalizacie, malo by pritiahnut ludi ktory sa venuje
> prekladom Open Source, je to uplne jedno akeho, na tomto stretnutie by
> sme mohli mat dva body, 1. opravy a kontrola jednotlivych prekladov a 2.
> vytvaranie novych prekladov.

este by som pridal bod kde by sme riesili interne veci a snazili by
sme ziskat viac aktivnych clenov. podla mna treba vyhladavat rozne
lokalne ci globalne posobiace skupiny, ktory nieco spolocn s linuxom
prip. s FOOS maju a pozivat ich a snazit o spolupracu. Prave linuxfes
by mohol byt vhodnym priestorom pre debatovanie o buducnosti
slovenskej linux a FOOS komunite, pripadne o problemoch ktore OSS a
Linux na SK ma.

S pozdravom

--
PAtrik Pomichal