[Linuxfest] Linuxfest , navrh na program

Jan Husar jan.husar na skosi.org
Středa Duben 4 15:02:53 CEST 2007

PAtrik wrote:
> Zdravim vsetkych!

> mno ty a ja, eMDi, Tomas, samo, tomolc... takze minimalne 6 ;)

super, ale vas je! :)

> super, mozem zabezpecit zverejnenie na Inet.sk

super, reklamy neni nikdy dost :)

> prednasky pasivne? tak pre koho ako :D

myslel som pre navstevnikov :)
samozrejme, ze prednasky stoja vela energie a rozpravania :)

> no tak to neviem ci nie je velmy prisna poziadavka. mozno je vela ludi
> ktory by migrovali na linux lebo win maju kradnuty a chcu vyhnut
> neprijemnostiam. mne pripada podmienenie instalacie linuxu kupou win
> dost divne

islo mi hlavne o to, aby potom z toho nevznikol nejaky problem, ze
rozsirujeme warez alebo co. Ano je mi to jasne, ze kopec ludi ma
nelegalny windows, ale to chceme podporovat takuto warez aktivitu?

> este by som pridal bod kde by sme riesili interne veci a snazili by
> sme ziskat viac aktivnych clenov. podla mna treba vyhladavat rozne
> lokalne ci globalne posobiace skupiny, ktory nieco spolocn s linuxom
> prip. s FOOS maju a pozivat ich a snazit o spolupracu. Prave linuxfes
> by mohol byt vhodnym priestorom pre debatovanie o buducnosti
> slovenskej linux a FOOS komunite, pripadne o problemoch ktore OSS a
> Linux na SK ma.

urcite, interne veci by sa mali riesit na kazdom linuxfeste, ale to je
skor pre nas ako pre verejnost...