[Linuxfest] linuxfest

lnx lnx na lnx.sk
Sobota Květen 23 20:35:51 CEST 2009

ahoj Ladislav,
prepac ze som to nedal na web, ale tomas mi poslal zoznam kde to nebolo.
pridam ju tam.

tento linuxfest bude prednasok pomenej, dovodom nie je ich nedostatok, ale
otestovanie workshopov.

co sa tyka jQuery - mojou snahou je zabezpecit prednasky, ktore postupne
predstavia linux ako taky ludom. vramci odbornej casti by som uvital
prednasky k shell a vsetkym shellovym proramom, v tej user-friendly zas gui
a bezne pouzivane desktopove programy (alternativy ku nero, outlook, icq,
IE, WMP, total commander, winamp, photoshop)

kazdopadne si akekolvek prednasky poctivo pripravuje, dalsi linuxfest bude
spojeny so SFD, pravdepodobne v auparku, 2 dnovy - bude treba hromadu
kvalitneho materialu

s pozdravom
samox86