[Openacademy] Pozvanka na konferenciu OSS09

MišoLietavec frcatel na gmail.com
Středa Leden 21 09:12:27 CET 2009

pestr, Tvoje obrazky mam rad, jasne, keby si vyrobil logo, bolo by super.
a mohol by si aj take, co by sa hodilo na titulnu stranku zbornika.
nielen logo, cely gragicky navrh moze byt :-)
od 1. febr. by som chcel tu stranku zverejnit, tak by stacilo do konca jan.
a neutekaju vam tie znamky, ako ovecky, ked ich do kosiara uzatvarat chcu?

ML