[sk-i18n] Sleep a Hibernate

Ladislav Michnovič ladislav.michnovic at gmail.com
Wed Nov 21 16:39:14 CET 2007

Dňa 21.11.2007, Pavol Šimo <palo.simo at gmail.com> napísal(a):

> Lenže vo mne vyvoláva úsporný režim pocit, že sa napríklad zapne
> laptop_mode, zníži sa jas obrazovky a podobné opatrenia šetriace
> baterku.

Aj mne to evokuje tento pocit.

Celkom sa mi paci
Hibernate -> Hibernovať, Sleep -> Uspať
pretoze tomu budu rozumiet aj ludia, ktori bezne pouzivaju anglicku
lokalizaciu.

Este ma napada: suspend to disk = Tvrdý spánok ; suspend to RAM = Ľahký spánok.
Z lahkeho spanku sa pocitac rychlejsie zobudi nez z hlbokeho, co bude
korespondovat s praxou.

Az sa dohodnete, tak by bolo fajn to hodit na wiki:
http://kde-sk.skosi.org/doku.php?id=slovnik

 Ladislav Michnovic