[sk-i18n] Sleep a Hibernate

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej at upjs.sk
Fri Nov 23 06:29:23 CET 2007

Ahojte,

On Thu, Nov 22, 2007 at 04:41:55PM +0100, Stanislav Meduna wrote:

> Nesledoval som debatu, ale bol by som za toto.

Neodhlasovalo sa to este? Ja som tiez za Hibernovat a Uspat, ale pokial som
dobre sleodval debatu, tak drviva vacsina so mnou suhlasi. Uz som sa ani
nechcel vyjadrovat, kedze bolo dost nazorou ako mojich.

Podla mna by sme to uz mohli uzavriet. Aj skusenym aj menej skusenym
pouzivatelom bude nieco hovorit:
  Hibernate -> Hibernovať, Sleep -> Uspať
Navyse je to pomerne kratke a v menu a tlacitkach sa dlhe nazvy prilis
nehodia.

		SAL