[sk-i18n] nespisovne vykanie v KMail 1.9.9

Ladislav Michnovič ladislav.michnovic at gmail.com
Mon Mar 31 11:58:57 CEST 2008

Zdravim
Natrafil som vo svojich emailoch na vetu:

 Dňa Monday 31 March 2008 11:35:04 ste napísal:

ktoru pridava KMail 1.9.9 pri odpovedi na email.

Rad by som upozornil na to, ze spisovne sa vyka:
... ste napísali

Mohli by ste to prosim vas opravit? Vdaka.

Mimochodom tato moznost, ktoru tiez generuje KMail znie divne:

 Dňa Saturday 29 March 2008 02:37:27 Carlos E. R. ste napísal:
Ked uz tam pridava meno pouzivatel, tak by tam nemalo byt "ste".
Ale netusim ako to KMail riesi.

S pozdravom Ladislav.