[sklug] pretlacanie linuxu medzi ludi

Marcel Telka marcel na vadium.sk
Čtvrtek Srpen 12 13:14:32 CEST 1999

MOS III CEFTA wrote:
> To by vsak ale nebol operacny system pre ludi.
> A o to prave ide....
> 1. Urobte linux tak, aby tam tie "zbytocne" subory neboli. To je myslim skor domena Win
>    a nie linuxu. Mimochodom, pokial si clovek nahra iba taky software, ktory skutocne
>    potrebuje, tak potom nema problem s nejakym upratovanim disku. (Ani pod win)

Bohuzial ma. Pokial chce clovek z Win vyhodit vsetko nepotrebne (ale
naozaj vsetko), tak zisti, ze sa mu toho vela vyhodit nepodarilo (metoda
pokus omyl je sice pekna, ale pomala a niekedy nebezpecna).

>    Ale to skor patri do softwarovej a diskovej etikety :) ako do tejto debaty.
> 2. Co sa ti snazim(e) povedat, je ze linux je prilis rozhadzany. Co ma prvy den ohurilo,

To zavisi od distribucie a spravcu.

>     posobilo na mna na druhy den chaotickym dojmom. Kopec vyslovene
>    zbytocnych (a aj zdvojenych) aplikacii. Chybajuci balik officu som nenasiel napriek
>    mohutnosti instalacie (tolkokrat ohovaranej mohutnosti na Windowse).

Chybajuci kvalitny office je naozaj vaznym a (podla mna) jedinym
problemom masoveho rozsirenia linuxu.

>   Takisto som nebol schopny najst nejake rozumne centrum ovladania, ktore by v sebe
>      zahrnovalo vsetky dolezite komponenty linuxu.

/usr/src/linux :-)))

>     Chaos chaos a este raz chaos....... Trosku unifikacie by asi bodlo.

Podla mna je unifikacia Windows len zdanliva (a velke zelanie
Microsoftu)...

--
Marcel Telka <marcel na vadium.sk>
Vadium s.r.o.