[sklug] pretlacanie linuxu medzi ludi

MOS III CEFTA mos3 na mail.matador.sk
Čtvrtek Srpen 12 12:55:05 CEST 1999

> Alebo skoncime na disku kde je dononaly bordel, polovica suborov zbytocnych,
> system startuje pomaly. A vsetko vdaka systemu o ktory sa netreba starat.
> Skratka a jednoducho treba ludi naucit ze maju pocitac zverit do ruk nielen
> ked ho treba opravit hardware-ovo ale aj takim ktory sa im postaraju o
> software. aspon raz za cas prehliadnu a upracu.

Pozooor, v tomto trosku ulietavas...... Ujasnime si o com sa bavime.
Pred chvilkou si hovoril ze clovek ktory ovlada linux by mal mat super znalosti
sieti, poznat x prikazov ako zidovsku bibliu.
To by vsak ale nebol operacny system pre ludi.
A o to prave ide....
1. Urobte linux tak, aby tam tie "zbytocne" subory neboli. To je myslim skor domena Win
   a nie linuxu. Mimochodom, pokial si clovek nahra iba taky software, ktory skutocne
   potrebuje, tak potom nema problem s nejakym upratovanim disku. (Ani pod win)
   Ale to skor patri do softwarovej a diskovej etikety :) ako do tejto debaty.
2. Co sa ti snazim(e) povedat, je ze linux je prilis rozhadzany. Co ma prvy den ohurilo,
    posobilo na mna na druhy den chaotickym dojmom. Kopec vyslovene
   zbytocnych (a aj zdvojenych) aplikacii. Chybajuci balik officu som nenasiel napriek
   mohutnosti instalacie (tolkokrat ohovaranej mohutnosti na Windowse).
  Takisto som nebol schopny najst nejake rozumne centrum ovladania, ktore by v sebe
     zahrnovalo vsetky dolezite komponenty linuxu.
    Chaos chaos a este raz chaos....... Trosku unifikacie by asi bodlo.

> prekrucas prekrucas a pekrucas

neprekruca.....

> bingo, lenze ja od sekretarky nechcem aby konfigurovala ani svoj pocitac.

tak teraz zase pekne tocis pre zmenu ty..... Vo vsetkych doterajsich listoch si sa snazil
vtlacit nam do hlavy, ze uzivatel neovladajuci nastavenie linuxu nie je uzivatelom linuxu
a teraz toto? Uberam ti jeden symbolicky bodik z IQ.

----
"I don`t drink alcohol, I do not smoke, I don`t eat meat........
One day I`ll step out from your computer as a cybernetic Christ."

Member of pLf Campaign
Master of Girl-love art
The Grand Winner of Wheeze contest
Visitor of Laika Church