[sklug] pretlacanie .. hadam by uz aj stacilo -> styx distribution

Marek Blaško blasko na vuje.sk
Pondělí Srpen 16 08:36:34 CEST 1999

> FASA .... tymto padom sam seba vyhlasujem za sefa projektu distribucie
> ktora si kladie za ciel sposobit distribuciu :
> zalozenu na mandrake 6.0 (odlahcenom o X veci ale s pridanym mod_php,
> mod_ssl a mozno este nejakymi dalsimi vecami)
> mandrake pretoze je kombajnovany pre 586 a ja neverim ze by bolo este
> nieco starsie ( ked sa dohodneme inak tak mozeme to distro prekompilovat
> do 486 alebo aj do 386 ..ale no nefim )

ja len ze dost lude je na linuxe lebo potrebuje vykon bez velkych nakladov takze
ja by som odporucil skor 486 na horsom stroji som okrem
seba nevidel nikoho robit ;-) (386DX/40 8Mb RAM 207MB HDD ide tam X server)