AW: [sklug] da sa tomu zabranit?

Stanislav Meduna stanom na etm.co.at
Pondělí Červenec 26 15:56:05 CEST 1999

> 1.) ak sa v maili objavi slovo SEX, okamzite ho vyradit

keby to fungovalo, neprejde ani tato sprava, ani moja
odpoved :-)

> 2.) preskumat, ci je do konferencie prihlaseny niekto
> mimo .sk, resp. .cz a ostatnych zakazat,

Ale no tak. Napr. tato maila ide z rakuskej adresy (kde aj
momentalne sedim) a dost ludi pracujucich pre zahranicne
firmy ma genericku adresu typu firma.com bez ohladu
na to, v ktorej krajine posobia. A zase dalsi pouzivaju
(aj z dovodu spamu) rozne verejne servery.

Ako som tu uz pisal, ja som za registraciu adresy.
Hoci sposobom zverejnit na www.sklug.sk heslo
a zaradenie do zoznamu povolenych adries urobit,
pokial prvy posting heslo obsahuje. Neobtazuje
to, da sa to plne automatizovat a problem to riesi.

> lebo si myslim ze sme slovenska konferencia a teda
> mohli by sme bratov cechov este akceptovat, ale nech
> nejaky .vn sa tu nepcha!

Pokial ide o tu slovenskost, pevne verim, ze SkLUG
a tento list su otvorene komukolvek a kdekolvek.

Ostatne pred par dnami som napr. odpovedal na otazku
o slovenskom locale Uruguaycanovi zijucemu v Belgicku
s adresou v .com :-)

Zdravi
--
					Stano