[sklug] pretlacanie linuxu medzi ludi

Radovan Semancik semancik na alert.sk
Středa Červenec 28 15:27:19 CEST 1999

> jedna z veci co ma na Microsofte seru je ze sa snazia presvedcit ludi ze
> mozu s pocitacom pracovat aj bez toho aby sa nieco naucili. To coskoro ludia
> budu moct pracovat s pocitacom bez toho aby vedeli citat a pisat ?
> obavam sa ze to by bola katastrofa.

Prirodzeny vyvoj. Ty vies ako presne funguje karburator v aute na ktorom
sa vozis? Vies ako funguje kavovar? Vies ako funguje mikrovlnka? Vies
ako sa koduje GSM signal? Vies ako reaguje paracetamol v tvojom tele ked
ta boli hlava? Vies ake chemicke reakcie prebiehaju pri vyvolavani
fotiek?

Nemusis to vsetko vediet aby si tie veci mohol pouzivat. A to je na nich
to pekne. Pocitace nie su vynimka. Pocitac je nastroj, nie predmet
okultizmu pristupny len par zasvetenym.

--
                             Radovan Semancik (semancik na alert.sk)
                         System Engineer, Business Global Systems a.s.