[sklug] pretlacanie linuxu medzi ludi

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Středa Červenec 28 21:21:57 CEST 1999

> V PowerPointe to bolo preto, ze _ziaden_ ekvivalentny
> produkt na linux _NEEXISTUJE_ !!!!!!!!

Otazka je, ci treba ekvivalentny. Ide predsa o obsah,
nie o formu. A ten obsah by malo byt mozne nasledne
bez problemov zverejnit v internete. Tak, aby si
ho ludia, ktorym chceme Linux priblizit, vedeli
pozriet. A tito ludia povacsinou PP nekupovali...

Este v den stretnutia som zadal par slov do AltaVisty
a vypadlo na mna nasledovne (snad url sedi, nie som
momentalne online):
http://developer.netscape.com/library/technote/javascript/prestemp/prestemp.html
Neskusal som to, ale idea je to zaujimava.

Je mi jasne, ze ked chce clovek urobit prezentaciu
a vie robit s PP, sadne k nemu - nerobim to vo firme
inak. Lenze je tiez fakt, ze to velku reklamu
Linuxu nerobi.