[sklug] CZLUG

Juraj Rehak glip na napri.sk
Čtvrtek Březen 4 09:37:15 CET 1999

> spolupraca samozrejme mozna je.
Spolupraca suhlas, robit jeden spolocny web a mirrorovat ho, hmm... uz som
nieco take zazil v ovela mensom rozsahu a aj to sa rychlo rosypalo :(

Pokial ide o mirror niekde v strome, je to dobra vec pre urychlenie
pristupu (prepojenie six a nix asi v dohladnej dobe nehrozi :) ale treba
pamatat aj na to, ze web stranka nie su len htmlka, ale aj scripty a ze to
treba pravidelne a podla moznosti automaticky updatovat :)

> A okrem toho nasa struktura (oddeleny sklug od linuxu) je <MACHRUJEM>
> lepsia ako ceska, kde to maju vsetko spolu t.j. mierne neprehladne
> </MACHRUJEM>.
Suhlas, stranka sklugu by sa mala venovat cinnosti sklugu, akciam,
spravam, ... a mala by obsahovat VELKY ODKAZ typy informacie tykajuce sa
linuxu ako takeho hladajte > tu < (linux.sk :)

> Dufam, ze sa na tom stretnuti co naplanoval Glip dohodneme
To znie zaujimavo, ale ja som nic nenaplanoval :) Len som upozornil na par
veci, na ktore treba pri planovani mysliet :)

Pokial ide o valne zhromazdenie, suhlasim, ze by to mala byt samostatna
akcia. Cielom stretnutia CZLUG-SkLUG je zoznamit sa navzajom, pokecat o
linuxe, atd. proste neformalne stretnutie, kym valne zhromazdenie bude
podstatne oficialnejsie a pojde tam o nezazivne veci typu zvolit spravnu
radu, vybrat clenske prispevky & zaevidovat clenov a podobne.
Btw. valne zhromazdenie nemusi byt dvojdnova akcia, ak sa to spravi niekde
v strede Slovenska, tak sa to da zvladnut za jeden den coho prikladom je
stretnutie v BB :)

--
                                .  ,           Glip