[sklug] SR: co chystame a co potrebujeme (dlhe)

Michal Pápeš papesm na mail.pvt.sk
Neděle Květen 16 11:25:18 CEST 1999

Caute Linuxaci,

> Na utornajsom irc zasadnuti sme sa v podstate dohodli na na prioritach

na akom kanali. Ako mam nastavit sever? Cislo serveru?

> Teraz sa vratim k tym kratkodobym cielom.
> 1. Valne zhromazdenie

Zaciatkom jula to bude fajn. To uz bude po maturitach, po skuskach a inych
zbytocnostiach. Blava, Bystrica ... je OK, ale Kosice su uz velmi daleko.
100,-/Sk za noc je super.

> 2. CD s Linuxomm

Mozno by som aj ja vedel pomoct z napalovanim, ale az zaciatkom jula. S tymi
distribuciami je to tak, treba pripravit vsetky 3: Debian, RedHat a Slackware
a kto
bude mat o aku zaujem, taka sa mu posle. Co by malo byt vo vsetkych troch je
lokalizacia, KDE, WP8 a StarOffice 5.

> 3. Stranky www.linux.sk

Co sa tam bude nachadzat? Dufam, ze to bude lepsie ako je www.linux.cz. Aspon
graficky.

> 4. Konto a e-mail na linux.sk

Super napad.

> 2. Stale hladame sponzora na upgrade serveru sklugu. Hlavne su dolezite
> pamate.

Ja by som mozno vedel darovat zakladnu dosku VXPro EXP8J61od firmy
Expertcolor. Podporuje DIMM pamate, procesor od 75 do 200Mhz ... No, to este
neviem. Co viem, ze zakladnu dosku s FX cipsetom viem darovat aj teraz. Ta ma,

ale iba SIMM.
Dalej mozem darovat nejake grafky ako su Cirrus Logic a S3 Virge.

Este nie som prihlaseny do SkLUG, ale uz sa na tom pracuje.

Zostavam s pozdravom

Michal Papes
papesm na mail.pvt.sk
web.viapvt.sk/papesm