[sklug] ako sa odhlasit?

Marian.Glatzner na istrobanka.sk Marian.Glatzner na istrobanka.sk
Pátek Říjen 29 09:20:48 CEST 1999

Mozno by nebolo sa zapojit do poslednej kampane M$ "Nahe PC" a tak pouzit
ich zbrane proti nim samym a obycajnym userom dat najavo, ze naozaj nemusia
kupovat ziaden Soft od M$, pri kupe noveho PC. Ak mam pravdu povedat mna
argumenty panov ktorý vedú tuto kampan, niekedy, mierne povedane, vytacaju
ale beriem to s nadhladom. Uznavam, ze maju ciastocne pravdu, co sa tyka
neopravnene pouzivaneho softu, ale preco ma niekto nuti kupit s novym kompom
aj soft, voci ktoremu mam odpor a za ktory jeho vyrobca "nenesie za ziadnych
okolnosti ziadnu zodpovednost". Myslim si, ze toto by nemusela byt marna
iniciativa.
               Marian

-----Původní zpráva-----
Od:   owner-sklug na rak.isternet.sk [SMTP:owner-sklug na rak.isternet.sk]
Odesláno:   29. október 1999 7:51
Komu:   sklug na rak.isternet.sk
Předmět:   Re: [sklug] ako sa odhlasit?

On 28 Oct 99, at 16:27, Stefan P Kovac wrote:

> Cau Aahz.
> Chlapci a difcence, drzim Vam palce, ale ak sa vas entuziazmus rovna len
> nenavisti voci oknam a Velkemu Guru, potom je to malo. Dufam, ze to nie je
... ta prva cast je na mna takze no comment ;) toto sa ale tyka
viacerych. Nenavist voci Branovi a Woknam plynie z nasej nutnosti
poznat jeho OS do podrobnosti a pracovat s nim ... co je niekedy
veeelmi obtiazne. Prave Tato konfera by mala ukazat nielen
extremistom ale aj normalnym userom ze na svete nie je iba Win
ale aj ine, v niecom lepsie, v niecom horsie OS. BTW.
prednedavnom tu odzmel navrh alebo mys-lienka, aby sa SkLUG
zapojil do kampani (spoluprace s) BSA. Neviem ako sa na nas
pozeraju ty ludia z komercnej casti Soft. ale takyto krok by mohol
mat priaznivy dopad na verejnu mienku. U nas sa totiz slovko
zadarmo v oblasti Softu spaja prevazne s piratmi a im podobnymi l-
usermi. Myslim, ze takyto krok by nebola zla vec. ( pripadne
oslovit aj CzLUG a spolu s nimi sa dat do toho.) Co vy na to ???