[sklug] FW: MS to buy Visio corp

selectp na ba.profinet.sk selectp na ba.profinet.sk
Pátek Září 17 08:18:58 CEST 1999

On 16 Sep 99, at 22:45, Ronald Pupala wrote:

> [...]
... mno ak by islo napriklad o software pre Linux a zadavatel by
vedel o SkLUG-u potom nevidim problem ( napriklad uprava
existujuceho software pre uctovnictvo alebo cosi podobne kde by
islo o to, prisposobit dany program pre slovenske podmienky -
lokalizacia, danove veci atd... ), a potom SkLUG ma za prvotnu
ulohu sirit Linux a informacie o nom v nasom regione. Odmenou by
bolo aj to, ze by ho (Linux) pouzivala aj ina sfera ( kasta )
uzivatelov ako doteraz.
... to mas pravdu ale kolki z nas SkLUG-akov pracuju vo firmach
ktore sa zaujimaju o to, ako zrychlit ci zlepsit pracu v danom
odbore ??? Ide iba o to, aby bol dostatok software pre danu oblast
aj pod Linuxom a potom uz nevidim problem v skutocne
MASOVOM rozsireni Linux-u po svete. Takze vyzyvam vsetkych
ktori vidia moznost ako uplatnit Linux vo svojej sfere aby v
prospech neho lobovali u svojich zamestnavatelov.
Viem napriklad, ze EUROTEL by kludne mohol prejst na Linux (
utajene zdroje :) hovoria o pouzivani Lotusu v danej firme a podla
mojich infos. je uz Lotus aj pod Linux-om)
> Mas uplnu pravdu, ale kazis moralku :-))
> Rony
;) Moralka je tu na to, aby sme ju podporovali ... Preto nikdy
nebudem spokojny s konstatovanim ze niekto kazi moralku. Vzdy
treba dotycnemu ukazat ze cesta existuje aj ked to nie je
Nemecka dialnica ale iba polna cesticka v okoli Hrnej-Dolnej, ale
treba ju najst a vydat sa po nej. Inak budeme preslapovat na miete
vecne.
BTW.: nequotujte cele listy. lebo na konci diskusie dopadneme s
5MB listami v kt. bude 5 novych riadkov a miliarda starych ...
(toto tiez niekto okomentuje 100% ;-)

Zdravi Aahz

Hoj mor ho Linux mojho rodu
kto kradmou *.DLL siaha na tvoju slobodu.
A co i tam kernel das v tom boji divokom,
hoj hackuj len, a vol nebyt ako byt Shitdowsakom...
             Narodna umelecka tvorba by Aahz ;-)