[sklug] FW: MS to buy Visio corp

Radovan Semancik semancik na alert.sk
Pátek Září 17 10:24:50 CEST 1999

Programatorov mame dost. Ale softverovych inzinierov mame velmi malo

> Takito programatori vacsinou uz maju slusne plateny job,
> ktory ich vytazi dostatocne na to, aby netravili mesiace
> hackovanim vnutornych formatov Visia s pochybnym vysledkom :-)
>
> Pani, budte realisti. Ak sa aj najde programator, ktory by o to
> mal zaujem, viete mi povedat jeden rozumny dovod, preco by so
> zadavatelom komunikoval prostrednictvom SkLUG-u a dobrovolne
> sa casti tych penazi vzdal v jeho prospech?

Pretoze keby nebolo SkLUGu, ten job by nemal. Kde by asi ten programator
nasiel organizaciu, co je ho ochotna platit?
Preco 90% studentov brigaduje cez "personalne" agentury, ktore si
stiahnu 30% cisteho zisku?

> Pripadne preco
> by mal zadavatel dat prednost projektu SkLUG-u (existujucemu
> dva dni aj s cestou) pred projektom jednotliveho programatora/
> skupiny ludi, ktori sa vedia prezentovat?

Pretoze kde by asi zadavatel tu skupinu ludi nasiel? Uz som v par
firmach v oblasti IT robil, a _kazda_ mala obrovsky problem najst
odborny presonal.
SkLUG by tu mohol poskytnut personal, referencie o jednotlivych
programatoroch (trebars na zaklade prace na projektoch SkLUGu, co by sa
z PMS mohlo dat vytiahnut) a vhodne parovat ponuku a dopyt.

Personalne agentury si za dohodenie cloveka uctuju jeho asi 2-6 mesacny
plat. Skuste si to prepocitat, kolko je to penazi.

--
                             Radovan Semancik (semancik na alert.sk)
                         System Engineer, Business Global Systems a.s.