[sklug] praca pre programatora WAS: [ FW: MS to buy Visio corp]

Radovan Semancik semancik na alert.sk
Sobota Září 18 16:32:38 CEST 1999

> SkLUG nie je na taketo veci "vybaveny" ak niekto zhana niekoho
> na nejaku pracu ( nejak vela tych nejakych ...) ma na to mnozstvo
> inych moznosti : asi najlacnejsia : konfery ... nie som proti aby sa
> na napr. na tuto konferu napisal niekto ze hlada ... atd...
>                                 : inzeraty ... agentury ... atd.

SkLUG by mohol ale poskytnut svojim clenom sluzbu - zhromazdovat ponuky
prace
rovnako by mohol poskytnut sluzbu svojim partnerom - zhromazdovat
personalne udaje (samozrejme len o tych clenoch, co to budu chciet)

Ked uz budu tieto dve skupiny udajov k dispozicii, parovat dvojice by
mozno nebolo take tazke.
Nehovorim, ze sa zo sklugu stane personalna agentura, vsetko co to chce
je vsak zhromazdovat udaje a zverejnovat ich. Na to predsa vybaveny sme,
nie?

Predstavte si, ze sa niekto z clenov sklugu bude chciet zamestnat. Aky
asi napise inzerat? mohlo by to vyzerat asi takto:

Meno: Jack Ripper
Osobne udaje: bla bla bla
Vzdelanie: student FEI STU 3.rocnik
Prax: (a tu pribu problemy, co sem napisem, ked som sa dva roky zabaval
s linuxom, ale plateny som za to nebol?)
       Skusenosti s pouzivanim a spravou OS Linux.
       Praca na projektoch: xy-talker, abc-ircbot, ....
(atd. atd.)

Ked si taketo nieco vezme do ruk personalny manager v akejkolvek firme,
povie si:
aha, mame tu studaka bez praxe, robil sice na nejakych projektoch, ale
... pocuj, nevies co to vlastne je ten "talker"?

Keby sa k tomu zivotopisu dalo pripojit trebars zoznam projektov SkLUGu
na ktorych pracoval a hodnotenia veducich projektov, hned by to vyzralo
inak. Uz by sa to dalo povazovat za "referenciu" .... a dufam, ze dobru
refrenciu.

> ale vsetko sa to toci skor okolo jednotlivcov ako okolo nasho
> zdruzenia ... ved koho zaujima ci ten alebo onen robi tam a tam..

Hlavne toho, kto ta bude prijimat do zamestnania. Ale ak SkLUG dostane
dotovany projekt, toho kto da peniaze bude zaujimat kto na projekte
pracuje. Takztiez, veduci projektu SkLUGu si moze vyberat ludi podla ich
referencii.
Zatial sme sice v stave, ze clenov SkLUGu treba tahat do prace pre
zdruzenie najmenej dobre silnym traktorom, ale to sa dufam casom zmeni.

> Mame zdruzenie kde je spolocnym zaujmom Linux takze ...
> hovorim to znovu ... myslim ze sa to tyka viac ludi ako jednotlivcou
> nez ludi ako SkLUG-u...

Zdruzenie je skupina ludi. Ak sa nieco tyka clenov, a to dokonca vacsiny
clenov, tak by predsa bolo rozumne tieto spolocne problemy riesit spolu,
nie?

--
                             Radovan Semancik (semancik na alert.sk)
                         System Engineer, Business Global Systems a.s.