[sklug] inštalácia Linuxu

Ing. PETER FAJNER aeroprogres na ups.sk
Pondělí Březen 6 11:12:50 CET 2000

Pozdravujem všetkýchšťastných užívateľov Linuxu.

Nedávno som si kúpil inštalačnú príručku Linux 6.1 s CD-ROMom. Mojím cieľom bolo postaviť proxi-server s dvomasieťovými kartami, ktorý by oddelil dve počítačové siete.
Povedal som si, že ho najprv vyskúšam. Po celedennej inštalácii som ho konečne dostal do PC s 800MBHD, INTEL Pentium 120MHz a 16MB RAM.

Výsledokbol šokujúci. Pri pokuse naštartovať nejakú aplikáciu alebo hru, po minúte buchotania disku sa konečne začne objavovať na obrazovke požadovaný program.

Prosím, poradte mi, ako tento systém zrýchliť.

		Ďakujem
							Peter