[sklug] Napalovanie (was: Prednaska...)

Jarry guru jarry na gmx.net
Úterý Říjen 3 11:37:37 CEST 2000

Tomas Hornicek wrote:

> Momentalne nie su ale pripravuju sa. Casovy horizont vam neviem
> presne udat, ale verim, ze v pribehu mesiaca prip dvoch by sa
> to mohlo rozbehnut (tymyo zaroevn vyzyvam ludi, ktori maju
> napalovacku a maju ochotu robit nieco rpe clenov SKLUGu nech sa
> mi zovu (nebudu to robit zadarmo, ale poplatok ktori dostanu bude
> viac menej symbolicky)

<OT> Sa ti dako triasla ruka, usudzujem podla preklepov :-) </OT>

Napalovacku mam, a rad pomozem. Odkedy vyrubili tu "Knazkovu"
dan, napalujem s radostou vsetkym. Napokon, ved si to vsetci
predplacame, ci nie?  :-P

BTW, z casu na cas vyjde nejake nove distro, a asi by tiez
pomohlo, keby ti, ktori ich uz maju stiahnute, ich napalili
zaujemcom, ktori su na pomalsej linke. Zbytocne to vsetci budeme
tahat, a co este ti chudaci, ktori si za dial-up platia!  :-(

Ja mam k dispozicii eD2.4 a RH7.0 (teda zatial len 3CD: disc1, disc2
a srpms, tie dalsie 2 CD /tusim doc a nejake PowerTools?/ stiahnem
buduci tyzden). Ak niekto chce, po Invexe napalim (osobne/dobierka).
Aby bolo jasne, ziadnu komerciu nerozbieham! Ja palim za cenu media
+dobierka, pripadne na vymenu za ciste...

Jarry