[sklug] Napalovanie (was: Prednaska...)

Tomas Hornicek hornicek na globtel.sk
Úterý Říjen 3 18:03:14 CEST 2000

Hej

preklepy to je moja silna stranka ;)

akoze ani sklug to neplanuje robit komercne die o to ze clenovia to budu
mat prakticky len za cenu dorucenia predstava je taka ze by sa platilo
prevodom na ucet pretoze ked to bolo na dobierku velmi sa to neoplatilo,
samozrejme sklug doda media. Pre neclenov bude samozerjme cena vyssia,
to znamena cena media plus cena dorucenia, ale kedze to moze vyjst co ja
viem trepnem 73 Sk tak sa to zaokruhli na 80 hej tych 7 korun pojde tebe
aspon za namhu aj ked to nie je nic moc ;)

					Dumber