[sklug] trcka

Oozy oozy na mail.muni.cz
Čtvrtek Duben 12 18:00:51 CEST 2001

> Zdravim vsetkych,
> kedze za chvilu je deadline na ukoncenie vyberoveho konania /15.4./ na
> navrhy na tricka su iba dva: polonaha bablka stucniakom a potom tucniak s
> polonahou babulkou, popytala by som Vas ak chcete mat tie tricka, aby ste
> kusok zapojili svoj rozum a skusili spravit este zopar napadou, lebo s tym
> co mam sa neda nic robit.
> Navrhy ocakavam na e- mail adrese tricka na sklug.sk

No videl som na thinkgeek.com veeelmi pekne tricko, cele modre (aj limec a pod)
a slabsou modrou bolo potlacene vypiskami zo zdrojakov jadra, ukazka na:

http://www.thinkgeek.com/images/zoom/kernel-tshirt.jpg

no neviem ako to je to copyrightovanim a tak, ale minimalne by sme sa mohli
inspirovat.

oz

--
                         ''~``