[sklug] trcka

Oozy oozy na mail.muni.cz
Čtvrtek Duben 12 18:06:23 CEST 2001

> Ja toho tucniaka nemam vobec v laske, takze by som sa prihovaral radsej
> za nieco bez neho. Ale to mi asi neprejde, co? :-)

prave naopak, zato by som sa prihovoril aj ja. A rovnako nemam ani moc toho
lisiaka. Myslim ze celkom by stacil niaky jednoduchy napis, z ktoreho je jasne,
ze majitel tricka je minimalne linuxovy poloboh ;-). (sorry ze spominam zase
thinkgeek, ale je tam niekolko peknych a jednoduchych triciek, "code poet", "got
root?" a pod., prihovaram sa za nieco ako "Perl rules world." :-)) alebo aspon
klasicke "#!/usr/bin/perl -w")

oz

--
                         ''~``