[sklug] otazka

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Neděle Srpen 12 22:56:57 CEST 2001

Caute,

   no, mam taku zaujimavu vec. Richard Stallman sa bude pohybovat v
Madarsku a rozpraval som sa s nim, ze by prisiel aj k nam na Slovensko
(16. alebo 17. septebra). Mozno by to nebolo zle a ak je o to zaujem,
urcite by to stalo za to. Treba mu zaplatit akurat cestu z Madarska a
naspat (myslim, ze Budapest<->Vieden a potom do BA). Mame o take nieco
zaujem? Taka jednodnova konferencia v Bratislave. Dalo by sa to? Je to
ochotny niekto zorganizovat a SKLUG zaplatit? Skuste sa vyjadrit.

    Juraj.

|Juraj Bednar             | Homepage at http://juraj.bednar.sk/       |
|computer journalist      | Store at http://www.geekstore.sk/         |
|system administrator     | PGP key: http://juraj.bednar.sk/          |
|independent consultant   | Please stand for your freedom!            |
|Please don't send me mail using proprietary file formats             |