[sklug] otazka

Pondělí Srpen 13 09:14:22 CEST 2001

->    no, mam taku zaujimavu vec. Richard Stallman sa bude pohybovat v
-> Madarsku a rozpraval som sa s nim, ze by prisiel aj k nam na Slovensko
-> (16. alebo 17. septebra). Mozno by to nebolo zle a ak je o to zaujem,
-> urcite by to stalo za to. Treba mu zaplatit akurat cestu z Madarska a
-> naspat (myslim, ze Budapest<->Vieden a potom do BA). Mame o take nieco
-> zaujem? Taka jednodnova konferencia v Bratislave. Dalo by sa to? Je to
-> ochotny niekto zorganizovat a SKLUG zaplatit? Skuste sa vyjadrit.

ja som jednoznacne za. ale cas na to nemam ;)

zeby sme zaplatili niekomu aj za zorganizovanie? :)

 Depression is merely anger without enthusiasm.