[sklug] otazka

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Pondělí Srpen 13 08:40:50 CEST 2001

Ahoj,

>   no, mam taku zaujimavu vec. Richard Stallman sa bude pohybovat v
>Madarsku a rozpraval som sa s nim, ze by prisiel aj k nam na
Slovensko
>(16. alebo 17. septebra).

Ako je to s lugconom - nechysta sa nahodou akurat vtedy nejaka
akcia? Ak by prisiel na nu, nebolo by to marne. Inak si neviem
prilis predstavit, ze by na Stallmanovo kazanie (pardon, prednasku
:-))
prisiel nejaky velky naval ludi.

>Mozno by to nebolo zle a ak je o to zaujem, urcite by to stalo za to.

Za seba mozem povedat, ze na prednasku RMS by som asi neprisiel -
neviem, co noveho by mohol povedat a vsetky rypave otazky, ktore
by som mu polozil, uz mu v minulosti polozil niekto iny a jeho
argumentacia na ne je vseobecne znama :-)

To keby prisiel Linus alebo aspon Alan, to by bolo o inom :-)))

P.S.: www.sklug.sk uz peknych par dni hlasi pri kliknuti na novinky,
projekty alebo zoznam clenov "Chyba pri pripojeni na databazu.
Skuste neskor. ", a na agendu "The requested URL /agenda/index.html
was  not found on this server."