[sklug] lugcon, prednasky

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Pondělí Srpen 27 11:48:50 CEST 2001

Matus \"fantomas\" Uhlar wrote:
> - kedy sa vlastne pisalo ze bude zase lugcon? Nejako som to prehliadol

Pravdu povediac, ani ja som si nie isty ci a ako to bolo oznamene.
Takze pre istotu este raz:

Linux Weekend (LugCon) bude 29.9 - 30.9 v Kosiciach

Oficialnu pozvanku a pod. by mal SAL poslat co najskor (ak tak este
nespravil).

> - Ako to bude s prednaskami?

Zatial mame par ludi ochotnych prednasat. Temy su dost roznorode ale
myslim ze prednasatelov je stale malo. Ak ma niekto zaujem pripravit si
nejaku prednasku, budeme velmi radi.

Prednasky by mali byt max. 45 minut, najlepsie pri pravene bud v
OpenOffice impress, MagicPoint alebo niecom podobnom, prinajhorsom v
HTML. Vhodne su najma prednasky priamo o Linuxe, pouzivani, spravovani,
o Linux internals, o vyvoji aplikacii na linuxe a vyvoji aplikacii
vseobecne.

Kto mate zaujem pripravit si prednaku, poslite strucny abstrakt
prednasky na prednasky na sklug.sk

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.