[sklug] lugcon, prednasky

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Středa Srpen 29 08:15:45 CEST 2001

Ahojte,

> Linux Weekend (LugCon) bude 29.9 - 30.9 v Kosiciach

A jee, toho (tych Kosic) som sa obaval... No nic, tentokrat nedojdem.

> Vhodne su najma prednasky priamo o Linuxe, pouzivani, spravovani,
> o Linux internals, o vyvoji aplikacii na linuxe a vyvoji aplikacii
> vseobecne.

Ked to bude na pre Bratislavcana ludskejsom mieste (t.j. max.
ta Bystrica), "rezervujem" si prednasku na temu priblizne
"Vyvoj kvalitnych a udrziavatelnych aplikacii".

P.S.: Perlicka: skusil som dat v routeplaneri
  http://www.reiseplanung.de/RS/RSEuropaForm.asp
Bratislava-Kosice a nasmerovalo ma to cez Madarsko :-)