[sklug] Navrh na projekt SKLUGu

Jan Matis matis na hq.sk
Pondělí Květen 21 07:45:41 CEST 2001

> no, lenze oni robia defaultnu mandrake distribuciu, nie? A tam take veci
> ako slovensko-anglicky slovnik asi nedostanes, lebo to je proste urcene
> pre iny trh. Toto by som chcel vytunovat napr. tak, ze inicializacne
> retazce pri pripajani modemom by automaticky obsahovali atx3 (teda
> necakat na dialtone) apod, proste usite na mieru Slovakovi a Slovenke,
> pricom by sme to mohli stiahnut na jedno CD apod.
hmm :)
ked sme tam napratali ispell slovnik tak ich snad presvedcime aj na
ang-svk prekladovy slovnik .. ked inak nie tak na nejakom "3-tom" CD
(mandrake contrib je nas kamarat - a ak medzicasom vykapal tak ho
preberieme k zivotu )
a ohlade toho ATX3 a podobnych malickostiek ... ak  prelezies  MDK a
povies co treba spravit na takzvane doladenie MDK pre slovensko tak by sme
mozno mohli vytvorit nieco ako sk-profile.rpm a prinutit ich aby to tam
dali a pri volbe slovenskeho jazyka aby sa to aj nainstalilo .. vsetko je
len vecou kecania s tvorcami tej distribucie (mame svoje skusenosti :)
tak ci onak .. ja akosi niesom zdatny na doladovanie malickostiek
ale snad ked nieco vytvorite tak to pretlacim

Damned