[sklug] Navrh na projekt SKLUGu

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Pondělí Květen 21 10:56:40 CEST 2001

Juraj Bednar wrote:

>    Chcel by som, aby sme napisali knizku o Linuxe pre uplnych
> zaciatocnikov s pocitacmi.

Kazda knizka o Linuxe (dore napisana!) pomoze.

Som za. Ak sa toho Juro chytis a budes ochotny si to cele zobrat na
starost, budem rad.

Navyse samotne pisanie knihy je dobra skusenost a niekde zacat treba.

>    Knizku by som si predstavoval ako e-book, to je nie realne vydanie,
> ale volne pristupnu na Internete, s tym, ze v pripade zaujmu by ju SKLUG
> mohol vydat/vytlacit, ale to je fakt na vedlajsiu kolaj IMHO.

Jasne. Ak to bude v rozumnom formate (_silne_ doporucujem DocBook) tak
by nemal byt proble to vydat aj tlacene, aj to palit na CD alebo
publikovat na Webe.

Ide o to, aby to nebolo len "howto" alebo "introduction" ale aby to bola
kniha so vsetkym ako ma byt.

>    Kebyze sa dohodneme na filozofii, mohol by ju spravit kolektiv
> autorov, jeden clovek by napisal jednu kapitolu alebo aj viac, potom by to
> mohol kazdy komentovat (tvorilo by sa to v duchu open-content na sieti).

Myslim ze si tym chces overit svoju 'open-content' teoriu. :-)
Moze byt. Ale aj tak si na tom odmakas najviac ty, si si toho vedomy?
:-))

BTW, malo by to mat maximalne 100 stran. Mozno aj menej. Nech to
neodradi svojou velkostou.

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.