[sklug] uzivatelia na www.linux.sk

Sobota Listopad 3 18:20:46 CET 2001

ops, akosi mi unikol tento mail, vdaka Marek-ovi za upozornenie..

Dňa 26. okt 2001 o 13:18, Marek Grac napísal(a):

> 	chcel by som sa opytat, ci je mozne
> (prip. planovane) umiestnovanie stranok na linux.sk (alebo podobnu
> domenu) prip. aj email ktosi na linux.sk :)

co sa tyka umiestnenia stranok, tak nieco typu host.sk, alebo podobne sa
nechysta, ani nechystalo, bolo by to imho mimo ramec. existuju redirecty
pre zaujimave projekty, toto samozrejme problem nie je.
v pripade nemoznosti umiestnit svoju web prezentaciu projektu je mozne
ziskat konto a vystavit stranky, je to skor na poziadanie..

co sa tyka mail adries, tak v pripade zaujmu by bolo mozne spravit tiez
presmerovavanie, cize vytvorit akesi aliasy, ale opat je imho nie prilis
na mieste, aby sa to "zvrhlo" na akysi free webmail server..

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk