[sklug] uzivatelia na www.linux.sk

Marek Grac xgrac na informatics.muni.cz
Pondělí Listopad 5 00:33:25 CET 2001

Nazdar,

> IMHO to tiez nema vyznam. Dnes si kazdy moze  najst priestor pre
> vlastnu prezentaciu zadarmo (freeweby, penguin) alebo ako sucast
> pripojenia. O emaile ani nehovorim. Redirecty a pripadne riesenie
> vynimiek pripad od pripadu potom uplne staci.
	ok, tak ziadam o vynimku :) a posnazim sa to aspon mierne
zdovodnit. nechcem mat stranku na fakulte (php a irix sa nemaju radi),
penguin by bol v pohode, kebyze chcem mat stranku na linuxove projekty
zvlast a inde stranku so zbytkom svojich veci, ktore s linuxom nesuvisia
(suvisia s dobroviolnictom, ekologiou). chcem URL, ktora by suvisela s
linuxom, v optimalnom pripade na slovensku (resp. .sk). potrebujem phpcko
a nejake fora. ak viete o niecom co vyhovuje tomuto dajte vediet :)
	co by vlastne na tych strankach bolo: nejake hluposti o mne a
hlavne projekty na ktorych sa podielam: JOE, Regional Calendar Events
Database, ajka do slovenciny, sofia (zatial len stadium planovania) a asi
aj hroch (zopar novych prekladov je hotovych), a veci (nie oficialne
stranky) z dvoch projektov, ktore su o comsi inom Dubova Colonorum
(zachrana kostolika zo 14.storocia) a KOZA (Karpatske Ochranarske
Zdruzenie Altruistov; snaha o zachovanie biodiverzity v Zapadnych
Karpatoch). tot vsjo
	to ci to je hodno vynimky necham na ostatnych
						marx

PS: snad som neprekrecil prava moderatora ak som to sem pustil