[sklug] Cofax a Linux prednasky

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Úterý Říjen 23 10:30:03 CEST 2001

On Tue, Oct 23, 2001 at 10:13:57AM +0200, Radovan Semancik wrote:

> Tiez si myslim ze to nema velmi vyznam. Ani na tom Invexe v 'Linux Hall'
> nebolo vela ludi, a Cofax bude na tom urcite horsie.

No ja som bol na Invexe prve 2 dni a to tam Linux hall zivalo
prazdnotou. Pokial som sa dobre docital v popise organizovanych
akcii, tak Linux hall fungoval iba v stredu a stvrtok.
Bol som z toho dost sklamany. Keby aspon nekay ten
Linuxak sa tam poflakoval, ale ani tucniacika som tam nenasiel.

> Skor ma napadlo ze by sme mohli dat dokopy dve-tri komercne firmy co
> pouzivaju Linux a nechat im (sponzorsky) zaplatit nejaku vacsiu 'Linux
> developer conference', kde by mohli predstavit svoje produkty a spravili
> by sme tam kopec odbornych prednasok.
> Aspon by tie formy konecne splatili svoj dlh Linuxovej komunite.
>
> Som si dost isty ze napr. nasa firma by do toho isla.

Hehe, no bude sranda, doteraz nas sponzorovali oni, teraz
ich budeme sponzorovat my. :-)
Ale inak celkom fajn napad.

		SAL