[sklug] prednasky

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Středa Únor 20 15:10:12 CET 2002

Matus \"fantomas\" Uhlar wrote:

> ja som tiez nedosiel ale asi z ineho dovodu...
> a k napadu ma priviedli niektore napady niektorych pouzivatelov ohladne
> masiek a niektore komentare ktore jasne naznacovali ze dotycny nevie ako to
> tam dole funguje. Ale ked vravis ze to uz bolo ja sa nenutim. Aspon to
> nemusim robit a mozem odkazat takychto na stranku kde je ta prednaska
> spisana, teda ak je. posles adresu? :)

Odkaz ich na istu tabulu na TUKE, tam som to pisal :-)))) ... Po neviem
kolkych rokoch som bol zase cely zafulany od kriedy, kedze to bolo
'heavy improvisation' :-)))))))

Textovo ta prednaska nie je, ale myslim ze literatury na tuto temu je
viac ako dost, pocinaje RFC a konciac knihou 'Internetwoking pomoci
TCP/IP' co volakedy vydal Kopp.

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.